REGULAMIN APARTAMENTÓW BRACKA 6 I WARUNKI REZERWACJI W OBIEKCIE.
- Informacje ogólne
- Niniejszy dokument określa zasady funkcjonowania apartamentów i świadczenia usług hotelarskich, zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w obiekcie BRACKA 6, ul. Bracka 6/6, 31-005 Kraków, tel. 00 48 12 3414011, 00 48 608 000 609 (607), email: info@bracka6.pl (dalej: “Obiekt”).
- Gość oraz Usługodawca zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę. Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w Apartamentach odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie.
- Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Transakcja jest zawierana w walucie PLN. Ceny podane w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczone po przybliżonym kursie.
- Umowa rezerwacji zawierana jest z operatorem systemu rezerwacji online (PROFITROOM Sp. z o.o. z siedzibą ul. Roosevelta 9/3, 60-829 Poznań, wpisanej do rejestru przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr: 0000303746, dalej: “Operator”) działającego w imieniu i na rzecz Obiektu prowadzonego przez Jolanta Pietkiewicz z siedzibą Bracka 6/7, 31-005 Kraków zarejestrowany przez pod numerem.
- Regulamin funkcjonowania Apartamentów BRACKA 6
- Pokój w apartamentach wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 12:00 w dniu wyjazdu.
- W ramach ceny wynajmu Obiekt świadczy następujące usługi: nocleg, sprzątanie co 2 dni lub w okresach wskazanych przez Gościa, wymiana ręczników i pościeli w okresie uzgodnionym z Gościem, dostęp do wszystkich udogodnień opisanych w ofercie wynajmu. Cena zawiera podatek Vat.
- Recepcja obiektu jest otwarta w godzinach 8:00-22:00. W przypadku późnego przyjazdu wymagana jest informacja od Wynajmującego. W przeciwnym wypadku niezbędny jest kontakt telefoniczny z personelem obiektu.
- Gość uzyskuje dostęp do apartamentu poprzez zakodowaną kartę dotykową, która otwiera również drzwi główne z klatki schodowej. Karta jest aktywna do godziny 12.00 ostatniego dnia pobytu.
- Wynajmujący ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846-849 kodeksu cywilnego. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność Obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Wszystkie przedmioty znajdujące się w pokojach i w częściach wspólnych są własnością hotelu i nie mogą być wynoszone na zewnątrz obiektu. W przypadku stwierdzenia braku jakiegoś przedmiotu po wymeldowaniu Gościa, Wynajmujący ma prawo obciążyć Gościa równowartością jego kosztu wg cennika znajdującego się w recepcji.
- Gość ponosi w całości odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Osoby nie zameldowane w apartamencie mogą przebywać w pokoju od godziny 8.00 do godziny 22.00.
- W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00 . Ze względu na to, że obiekt wynajmu znajduje się w kamienicy mieszkalnej , zakłócenie ciszy w porze nocnej może skutkować natychmiastowym nakazem opuszczenia pokoju, z zachowaniem obowiązku zapłaty za całość pobytu.
- Obiekt nie przyjmuje zwierząt.
- W pokojach, w pomieszczeniach wspólnych oraz na klatce schodowej obowiązuje zakaz palenia. W przypadku stwierdzenia palenia tytoniu w w/w pomieszczeniach Wynajmujący obciąży Gościa jednorazową dodatkową opłatą w kwocie 250 złotych.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie, będą odesłane na jego koszt pod adres zameldowania na specjalne życzenie Gościa.
- Reklamacje
- Jeśli Gość w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronie internetowej Obiektu), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w recepcji Obiektu, mailowo pod adresem info@bracka6.pl lub telefonicznie pod nr tel. 00 48 12 3414011, 00 48 608 000 609 (607))
- Czas rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi 7 dni.
- Ewentualny zwrot środków, w wyniku złożenia reklamacji, nastąpi w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany)
- Anulowanie rezerwacji
- Rezerwację można anulować samodzielnie za pośrednictwem systemu rezerwacji (link do zarządzania rezerwacją znajduje się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji) lub zgłosić recepcji Obiektu telefonicznie lub mailowo.
- Koszt anulowania rezerwacji jest determinowany przez warunki oferty, w której jest dokonywana rezerwacja.
- Jeżeli z tytułu anulowania rezerwacji Klientowi przysługuje zwrot środków, nastąpi to w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany) w terminie 7 dni.
- Warunki anulacji wynikające z profilu powiązanego z rezerwowaną przez klienta ofertą.
- Dane osobowe
- W trakcie dokonywania rezerwacji Gość wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Operatora.
- Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych. Gość ma możliwość założenia konta użytkownika w systemie rezerwacji Operatora, dzięki któremu będzie mógł dokonywać rezerwacji także w innych obiektach korzystających z systemu Operatora, bez ponownego podawania swoich danych osobowych.
- W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2015 poz. 2135 z późn. zm.), Gość ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane.
- Ustalenia końcowe
- Umowę rezerwacji uważa się za zawartą z chwilą wysłania na podany przez Gościa adres e-mail potwierdzenia rezerwacji.
- Gość odpowiedzialny jest za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Obiekt nie bierze odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych lub nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu.
- Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość na podstawie art. 38 ust. 12 ustawy z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827)
- Obiekt ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.
- Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin rezerwacji w obiekcie BRACKA 6 oraz warunki oferty” oznacza, iż Klient zapoznał się z Regulaminem rezerwacji, rozumie jego postanowienia, wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej oferty. Brak takiej akceptacji spowoduje brak możliwości dokonania rezerwacji online.